Fatih haber,Haber fatih,Fatih Yaşam,Fatih aktuel ,Haber

Küçült
Çanakkaleliler Bülent Turanı bağrına
Politika Haberleri › Çanakkaleliler Bülent Turanı bağrına bastı haberi

AK Parti Çanakkale milletvekili adayı Av. Bülent Turan memleketi Çanakkalede yoğun ilgiyle karşılandı. Turan Hedefimiz büyük, davamız büyük. 2011de %41.7lik oyumuz vardı. Şimdi bu rakamı yukarılara taşıma zamanı. Bu güzide teşkilata Çanakkaleye yakışan budur. Hep birlikte koşacağız, terleyeceğiz, çalışacağız dedi.

2015 Genel seçimlerinde AK Partinin sürpriz adayı olarak Çanakkaleden aday gösterilen Lapsekili mevcut İstanbul Milletvekili Av. Bülent TURAN adaylığının açıklanmasının ardından bugün miting gibi bir törenle binlerce seveni tarafından karşılandı.

İstanbuldan yola çıkan Turan, halkın yoğun ilgisi nedeniyle Evreşede mola vermek zorunda kaldı. Kalabalıklar Turanı konvoy eşliğinde önce Geliboluya sonra Lapsekiye kadar takip etti. 14.00de Geliboluda başlayan hareketlilik, 15.00te Lapsekide büyük bir coşkuya dönüştü.

Seçim startını Lapsekide baba ocağını ziyaret ederek veren Turan, anne babasının elinin öptü, dualarını istedi. Lapsekide toplanan halkın Turana ilgisi yoğundu.

Av. Bülent TURANın açıklamalarından satır başları ise şöyle;

Çanakkale in herşeyi var. Tarımı var, turizmi var ama bir marka çıkaramamışız. Bunun için ne gerekiyorsa yapacağız. Yatırımların takipçisi olacağız.

İstanbula Emanettik, Evimize Döndük

Bu toprakların evladıyız. Çocukluğumuz buralarda geçti. Mevye bahçelerinde, demir doğrama atölyelerinde, sahil lokantalarında çalıştık, alın teri döktük. Bugüne kadar biz İstanbula emanettik, şimdi evimize döndük. Evimiz, yuvamız, ailemiz Çanakkaledir.

Çanakkaleyi Hizmetin Yeni Kalesi Yapacağız

Adaylığımız açıklandığında Bismillah dedik, çalışmaya başladık. Pazartesi günü partimizin Belediye Başkanları ile birlikte Ankarada olacağız. Ankara Büyükşehir Belediyesi den 6 otobüs aldık, protokolü imzalayacağız. Sonra Gençlik ve Spor Bakanımızla görüşeceğiz. Ondan da 5 mahalle tipi futbol sahası, 5 de basketbol sahası sözü aldık. Protokolü birlikte imzalayacağız.

Ne dedik? Çanakkaleyi Hizmetin Kalesi yapacağız dedik. İşte söz, işte icraat.

Hedefimiz Büyük, Davamız Büyük

Hedefimiz büyük, davamız büyük. 2011de %41.7 lik oyumuz vardı. Şimdi bu rakamı yukarılara taşıma zamanı. Bu güzide teşkilata Çanakkaleye yakışan budur. Hep birlikte koşacağız, terleyeceğiz, çalışacağız. Gece gündüz demeden koşacağız. Sorumluluğumuz büyük. Önce Allaha sonra sizlere güveniyoruz.

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN ZİYARET ETMİŞTİ   Cumhurbaşkanı Erdoğan 14 Mart 2015 e Çanakkale programı kapsamında Lapsekiye yaptığı ziyarette Bülent Turanın anne ve babasını evlerinde ziyaret etmişti.   Erdoğanın, belediye ziyaretinin ardından anne ve babasının yaşadığı evine gittiğini aktaran Turan, Bizi farklı kılan zaten bu. Cumhurbaşkanımız, Cumhurbaşkanı, il başkanı olmadan önce ne ise Cumhurbaşkanlığında da aynı adam olmayı başardığından dolayı halk onun arkasında duruyor. Bu makamlar, mevkiler bugün var, yarın yok. Geliyor ve geçiyor. Hakkını vermek, doğru olmak önemli. Mütevaziliği ve çalışkanlığı bozmamak önemli olan yoksa 13 yıldan beri bu halk Tayyip Erdoğanın arkasında durur mu? demişti.   Turan, şunları söylemişti;   Sayın Cumhurbaşkanımız davetimizi kırmayıp, buraya, gariban evimize gelme imkanı verdi bizlere. Lapseki in nüfusu 11 bin. Çok şirin bir belde, ama sayın Erdoğan 100 binlerle toplantı yapıyor, milyonlarla bir araya geliyor. Lapsekide birkaç yüz kişiyle birlikte olmayı kıymetli bulduğu için buraya geldi. Biz onun gönlündeki Lapseki in ne olduğunu biliyoruz. Belediye başkanımız, ilçe başkanımız daha çok, gayret ederek çalışmalı. 1950 yılından beri buraya Cumhurbaşkanı ziyareti hiç olmamış. 1950den bugüne ilk defe seçilen bir Cumhurbaşkanı geldi. Ben İstanbulda öğrencilik hayatımdan bilirim, meclis üyesinin makamına çıkamazdık, ama şimdi bu halk Cumhurbaşkanıyla, Başbakanıyla, belediye başkanıyla beraber yürüyor.

E-Posta ile Yolla
Etiketler :
İsim Soyisim :
E-Mail :
UYARI : Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
Uyarı
Güvenlik kodu :
Bu habere ilk yorumu siz yapın.
DİĞER HABERLER
Foother
SOSYAL MEDYA
Facebook Twitter RSS Sitemap
"Fatih Aktüel | https://www.fatihaktuel.com/"   Tum Hakları Saklıdır. © 2023 - 2024